ردکردن این
اسکوشیابانک چطور از شما به عنوان یک تازه وارد به کانادا حمایت می کند

تاریخ انتشار

در کانادا یک تازه وارد هستید!؟ در این مقاله در مورد خدمات اسکوشیابانک و مواردی که باید در هنگام تصمیم گیری درمورد امور مالی خود از آنها مطلع باشید، خواهید خواند.

وقتی برای اولین بار وارد کانادا می شوید چیزهای جالب زیادی هستند که باید در فهرست کارهای مورد نیاز برای انجام بنویسید، مانند بررسی همسایگی خود و یافتن بهترین قهوه فروشی.  اما اولین گام برای شما در این فهرست رسیدگی به امور مالی خود در کانادا است. شهروندان جدید باید سیستم های مالی قانونی و مالیاتی مختلفی را بررسی کنند تا اطمینان حاصل کنند که شروع خوبی از این حیث خواهند داشت.

پارمپریت جاتول، مشاور مالی اسکوشیا بانک، خودش برای اولین بار این تجربه آموزشی را فرا گرفت‌. او در سال ۲۰۱۸ از هندوستان به کانادا مهاجرت کرد. عنوان می کند تمام دوستانتان باید یک مشاور مالی را ملاقات کنند تا بتوانند امور بانکداری در کانادا را فرا بگیرند و بدانند سیستم بانکداری کانادا چگونه کار می‌کند. به ویژه در این دوران به یک مشاور مالی نیاز است تا بتوان اطمینان حاصل کرد که به درستی زندگی خود در کانادا را آغاز می کنید.

در این مقاله می توانید نحوه کار از اسکوشیابانک را ببینید و بدانید که آیا اهداف مالی خود را می توانید از طریق اسکوشیا بانک پیش ببرید یا خیر.

 

درمورد اسکوشیابانک

اسکوشیابانک یکی از برترین بانک های کانادایی و یک بانک پیشرو در قاره امریکا است. با شعار « برای تمام آینده ها » به مراجعه کنندگان خود، خانواده هایشان و جوامع آنها کمک می‌کنیم تا از طریق توصیه ها، محصولات و خدمات مختلفی که ما ارائه می دهیم به موفقیت دست یابند.

برنامه استارترایت اسکوشیابانک از سال ۲۰۰۸ آغاز به کار کرد و به نحوی طراحی شده است تا بتواند فرآیند بانکداری برای تابعان دائمی کانادا، دانشجویان بین المللی و نیروهای کار خارجی که اخیراً به کانادا ورود پیدا کرده اند را ساده کند. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا با بازگشایی یک حساب بین المللی اسکوشیابانک انتقال پول به کانادا را آسان کنید، که به شما این امکان را می دهد تا پیش از ورود به کانادا تا۵۰ هزار دلار در حساب خود در این بانک انتقال دهید، کلاس ما کمک می کند تا به راحتی تمکن مالی خود را ارائه دهید. علاوه بر این مسیر پرسرعت ای را برای مجوز تحصیل از طریق برنامه CIG دانشجویان اسکوشیابانک در اختیار شما خواهیم گذاشت.

نمایش خبر  بهبود میزان حفظ مهاجر در آتلانتیک توسط پایلوت مهاجرتی این منطقه

خدمات اسکوشیابانک به تازه واردان کمک می‌کند تا پیش از مهاجرت و پس از آن به راحتی بتوانند امور مالی خود را مدیریت کنند. برنامه استارت رایت اسکوشیا بانک جهت ساده سازی امور بانکداری برای مقیمان دائمی کانادا دانشجویان بین المللی و نیروهای کار خارجی تازه وارد به کشور تنظیم شده است و مزایایی به همراه دارد که در جهت موفق شدن شما در این زمینه طراحی شده است:

  • عدم پرداخت کارمزد ماهانه برای یک سال برای حساب های بانکی جهت معاملات نامحدود و انتقال الکترونیکی.
  • انتقال پول بین المللی نامحدود بدون کارمزد.
  • بسته سپرده امنیتی کوچک رایگان برای یک سال کارت اعتباری بدون سوابق اعتباری
  • وثیقه نامه اختصاصی برای تازه واردان به کانادا
  • کمک های اطلاعاتی از سویی مشاوران امور مالی

 

چگونه از حضور یک مشاور بهره مند شویم

وقتی که یک حساب بانکی در اسکوشیا بانک باز می کنید، از وجود یک مشاور بانکداری بهره مند خواهید شد. آنها به شما کمک می کند که سیستم مالی کانادایی را یاد بگیرید و به اهداف مالی شخصی خود دست یابید. آنها به شما کمک می کند تا برنامه شخصی و امور مالی خود را داشته باشید، که به بهترین نحو می ‌تواند برای شما و خانواده تان عمل کند. وقتی با یک مشاور صحبت می ‌کنید اهداف مالی خود را با آنها به اشتراک می گذارید، به شما در مورد گام های مورد نیاز در جهت رسیدن به اهداف تان  راهنمایی های لازم را ارائه می دهد، و می تواند به شما کمک کند تا یک حساب بانکی باز کنید که به بهترین نیاز های مالی شما را برآورده می‌کند که با ابزارهای سرمایه‌ گذاری موجود در کانادا آغاز می ‌شود. مانند حساب های پس انداز بدون مالیات و برنامه های پس انداز بازنشستگی. در مورد نحوه مدیریت امور مالی خود در کانادا می توانید در وبسایت رسمی این بانک مطالب آموزشی مختلفی را بخوانید.

نمایش خبر  استخدام در کانادا برای اولین بار از ماه آوریل کاهش می یابد

مشاور شما به عنوان راهنمای مالی شخصی شما است، که می‌تواند به شما کمک کند تا یک سیستم مالی جدید را پیش ببرید در صورتی که قصد خرید خانه یا برنامه ریزی برای پس انداز خود دارید می توانید از کمک یک مشاور بهره مند شوید.

 

سوال هایی که در قرار ملاقات ها باید بپرسید.

در ابتدا باید بگوییم که پرسیدن هیچ سوالی اشتباه نیست. از پرسیدن سوالات بسیاری که در ذهن دارید، نترسید.  مشاوران کارشناسانی هستند که می خواهند برای رسیدن به اهداف مالیتان به شما کمک کنند. چه سوال هایی را می توانید بپرسید؟ جاتول توصیه می کند که در مورد حساب ها،  استفاده از حساب ها و ویژگی های آنها بپرسید.

برخی از سوالات دیگر که جاتول توصیه می‌کند تا آنها را مد نظر داشته باشید موارد زیر هستند:

  • چطور باید پولم را در کانادا سرمایه گذاری کنم
  • چه طور باید برای اولین خانه‌ ام پول پس انداز کنم
  • چه نوع سرمایه گذاری هایی برای من مناسب است

 

در طول جلسه اولیه خود با مشاور تان می توانید هر نگرانی ای که در مورد امور مالی دارید را با او مطرح کنید.  مشاور شما ممکن است بتواند در مورد موضوعات خاصی به شما راهنمایی هایی را ارائه کند. همچنین، می توانید کمک ،منابع و موضوعات دیگر را از آنها بخواهید. و علاوه بر آن،  می توانید در مورد نحوه کار با یک مشاور مالی کانادایی اطلاعات لازم را از وبسایت اداره مهاجرت کانادا به دست آورید.

 

خود را برای موفقیت آماده کنید

هر هدف مالی که دارید یک امتیاز اعتباری خوب اصل مهمی برای کمک در جهت رسیدن به اهداف مالی شما محسوب می شود.

نمایش خبر  برنامه والدین، پدربزرگ ها و مادر بزرگ ها در سال 2021

جاتول می‌گوید” امتیاز اعتباری جنبه مهمی از زندگی تمام تابعان کانادایی است . تازه واردان به کانادا در تمام مراحل زندگی خود به یک امتیاز اعتباری خوب احتیاج دارند» .

با این وجود،  امتیازات اعتباری بین کشورها قابل انتقال نیستند ،و تابعان جدید مجبور هستند از مرحله اولیه کار خود را آغاز کنند تا بتوانند اعتباری برای خود جمع کنند.

همراه با جمع کردن امتیاز اعتباری، کمک منظم به پس انداز و حساب های سرمایه گذاری به موفقیت بلند مدت شما می‌انجامد. اسکوشیابانک برای اهداف پس انداز کوتاه مدت و طولانی مدت حساب های مختلفی دارد، مانند خرید یک ماشین جدید و سرمایه گذاری برای اهداف مختلف مانند خرید خانه یا بازنشستگی.

 

به کانادا خوش آمدید

اسکوشیا بانک مفتخر به تاریخ طولانی مدت خود در جهت کمک به تازه واردان برای پایه‌ ریزی زندگی در کانادا است.  از طریق استارت رایت محصولات و خدماتی را ارائه می ‌دهیم که به طور خاص برای افراد و خانواده های آنها که در کانادا تازه‌ وارد هستند طراحی شده اند. به این دلیل است که اسکوشیا بانک یکی از بانک های معروف و محبوب نزد تازه واردان به کشور محسوب می شود.

در هر زمانی می توانید برای کار کردن با مشاور خود از این بانک  یک قرار ملاقات رزرو کنید . این گام اول در جهت پایه ریزی زندگی شما در کانادا است که از این طریق می توانید زندگی خود در کانادا را از درست ترین گام آن آغاز کنید.