ردکردن این
آیا برای ۶ برنامه مهاجرتی جدید کانادا واجد شرایط هستید؟

تاریخ انتشار

ابزار جدید کانادا ویزا به شما کمک می کند که بررسی کنید آیا برای ۹۰۰۰۰ ظرفیت مهاجرتی موجود که از ششم ماه می شروع می شود واجد شرایط هستید یا خیر.

کانادا ویزا مفتخر به اعلام راه اندازی یک ابزار رایگان جدید است که به کاربران کمک می کند تا به سرعت تعیین کنند که آیا برای شش روند مهاجرتی جدید واجد شرایط هستند یا خیر.

این ابزار ساده از شما چند سوال می پرسد به نحوی که مشخص شود آیا می توانید درخواست اقامت دائم خود را که از ششم ماه می آغاز می‌شود ثبت کنید یا خیر.

برای مثال برای تعیین صلاحیت خود تحت روند نیروی کار ضروری از شما خواسته می شود تا در مورد تجربه کاری خود در کانادا توضیح دهید به طور مشابه افراد علاقمند به روند را با تحصیل بین المللی نیز باید در مورد تحصیل در کانادا اطلاعات دهند.

 

۹۰۰۰۰ پذیرش از ششم ماه می ۲۰۲۱ آغاز می شود.

اداره مهاجرت، پناهندگی و تابعیت کانادا در روز چهارشنبه خبر داد که برنامه مهاجرتی جدید راه‌ اندازی خواهد شد، که روند مهاجرت رسیدن به اقامت دائم را برای دانشجویان بین المللی نیروهای کار موقت و فرانسوی‌ زبان آتی که در حال حاضر در کانادا حضور دارند راحت خواهد کرد. این برنامه ها از ۶ ۲۰۲۱ راه‌ اندازی می‌شوند و تا ۵ نوامبر یا تا زمانی که به حداکثر ظرفیت خود برسند باز خواهند ماند. اداره مهاجرت کانادا ۹۰ هزار درخواست را می پذیرد همچنین تعداد نامحدودی از متقاضیان فرانسوی‌ زبان در این روند مورد پذیرش قرار می گیرند . ۲۰ هزار ظرفیت درخواست برای نیروهای کار موقت در حوزه سلامت و بهداشت باز است و همچنین ۳۰ هزار درخواست دیگر برای نیروهای کار موقت در شغل های ضروری دیگر پذیرفته می شود. ۴۰ هزار ظرفیت دیگر برای دانشجویان بین‌المللی است که اخیراً از یک موسسه آموزشی تایید شده دولت کانادا فارغ التحصیل شده اند.

نمایش خبر  ویروس کرونا در مقایسه با بحران اقتصادی ۲۰۰۸ بیکاری های طولانی مدت بیشتری را به وجود می آورد

موسس کانادا ویزا، وکیل دیوید کوهن اعلام کرد « اطلاعیه مهم اخیر اداره مهاجرت کانادا یک بار دیگر تعهد کانادا برای کمک به نیروهای کار ضروری دانشجویان بین المللی و فرانسوی زبانان برای رسیدن به اقامت دائم کانادایی را نشان می دهد»

 

ابزار جدید کانادا ویزا چطور به من کمک خواهد کرد؟

این ابزار جدید کارهای زیادی انجام می‌دهد. تمام چیزی که به آن احتیاج دارید پاسخ دادن به چند سوال کوتاه است. سپس یک پیغام فوری دریافت می کنید که نشان می دهد آیا برای برنامه های جدید مهاجرت واجد شرایط هستید یا خیر . این فرآیند دو دقیقه زمان می‌برد و اگر واجد شرایط باشید، می توانید برای کمک در مورد درخواست خود با این سازمان تماس حاصل کنید.

کانادا ویزا و اولین سازمانی است که چنین ابزاری را راه اندازی می کند.

به گفته کوهن « انتظار داریم درخواست برای این برنامه های جدید صدها هزار نفر از نیروهای کار ضروری و دانشجویان بین المللی مقیم کانادا را به خود جذب کند»

می خواهیم این ابزار را به سرعت منتشر کنیم تا بتوانیم به متقاضیان کمک کنیم تا به سرعت از این رو ش جدید برای رسیدن به اقامت دائم استفاده کنند.

 

برنامه های جدید چه هستند؟

برنامه های جدید مهاجرتی برای متقاضیانی هستند که در حال حاضر در کانادا حضور دارند این روندها مطابق زیر هستند:

  • روش اقامت دائم برای دانشجویان بین المللی
  • روند اقامت دائم برای نیروهای کار ضروری در حوزه سلامت و بهداشت
  • روند اقامت دائم برای نیروهای کار ضروری در مشاغل دیگر
  • روند اقامت دائم برای فارغ التحصیلان بین المللی فرانسوی زبان
  • روند اقامت دائم برای نیروهای کار ضروری فرانسوی‌زبان در حوزه سلامت و بهداشت
  • روند اقامت دائم برای نیروهای کار ضروری فرانسوی‌زبان در مشاغل دیگر
نمایش خبر  دپارتمان مهاجرتی کانادا فهرست اقدامات در طول دوران ویروس کرونا را منتشر می کند

 

سه مورد آخر از این برنامه ها دارای حد ظرفیت نیستند و تا ۵ نوامبر به روی متقاضیان باز خواهند کند.

نیروهای کره ضروری در حوزه سلامت و بهداشت شامل پرستاران پزشکان و متخصصان تغذیه و روان درمان ها هستند نیروهای کار ضروری در مشاغل دیگر شامل صندوقداران، معامله گران،لوله‌کش  است.

متقاضیان برای تمام ارائه های مهاجرتی باید در زمان درخواست در کنارت مشغول به کار باشند علاوه بر این باید دارای حداقل شرط امتیاز زبان و برآورده کردن شروط دیگر پذیرش نیز باشند. علاوه بر این این نباید قصد اقامت در کبک را داشته باشند.

 

در مورد کانادا ویزا

CanadaVisa.com در سال ۱۹۹۴ به عنوان یک پلتفرم آنلاین از سوی شرکت قانون مهاجرتی کوهن توسط وکیل دیوید کوهن تاسیس شد. از آن زمان به بعد این شرکت به عنوان یکی از مطمئن ترین منابع اطلاعات در مورد نحوه مهاجرت به کانادا و سکونت در آنجا رشد پیدا کرده است. ویژگی های وب سایت شامل Cicnews و اخبار هفتگی آن, تبادل نظر، و موارد دیگر است. تمام منابع ارائه شده از سوی کانادا ویزا به قصد کمک به افراد در سرتاسر دنیا است تا بتوانند به اطلاعات قابل اطمینان و واقعی در جهت مهاجرت به کانادا دست یابند.