ردکردن این
محل های کار مختص مهاجران از مسئولیت مدیران واسط است

تاریخ انتشار

تصمیمات روزانه مدیران واسط در کمک به مهاجران متخصص برای رسیدن به ظرفیت بالقوه کامل خودشان بسیار مهم است.

مدیران واسط، افرادی که بالاتر از مدیران خط مقدم و پایین‌تر از مدیران اجرایی هستند، بیشترین تاثیر را در یکپارچه سازی مهاجران در محل کار دارند. مطابق گزارش منتشر شده از سوی شورای کار مهاجران منطقه تورنتو این خبر ارائه می‌شود.

این گزارش باعنوان «مدیران واسط و مجریان چطور می‌توانند گروه‌های انحصاراً مهاجر بسازند»، منتشر می ‌شود. این تحقیق به طور کلی بر اساس مصاحبه ‌های مختلف با مدیران واسط و رهبران گروه هایی است که خودشان قبلا مهاجر بودند. این مدیران نقش مهمی در این موضوع بازی می ‌کنند، که مهاجران استخدام شده احساس کنند که بخشی از گروه هستند و همچنین به آنها کمک می‌کنند تا بازخوردهای لازم برای رشد در شرکت را بدهند.

مهاجران بی شک دارایی بزرگ اقتصاد رو به رشد کانادا هستند و در جبران وضعیت اقتصادی پس از دوران شیوع ویروس کرونا در کشور بسیار تاثیرگذار هستند. در طول دوران شیوع ویروس کرونا مهاجران نشان داده اند که کمک آنها بسیار ارزشمند است، به ویژه افرادی که در خط مقدم مشغول به کار هستند. با این وجود، کانادا همچنان در راه پیدا کردن راه هایی برای افزایش ظرفیت بالقوه برای پذیرش استعدادهای تازه وارد به کشور است. ورود به کانادا یک چیز است و پیدا کردن شغل در این کشور چیز دیگری است. این به تنهایی به معنای تضمین موفقیت یک مهاجر نیست.

مهاجران از سرتاسر دنیا با فرهنگ های محل کار مختلف به کشور می آیند و باید احساس کنند که در این محل کار به خوبی پذیرفته شده هستند. آنها باید مانند هر فرد دیگری شانس رشد در دوره کاری خود را داشته باشند.

نمایش خبر  ممکن است نیرو های کار ضروری بیشتری امکان عبور از مرز را داشته باشند

از طریق حمایت مجریان و عوامل آن مهم است که مدیران سطح متوسط می توانند به درستی مهاجران را با فرهنگ شرکت تطبیق دهند.

ممکن است کارفرمایان کانادایی نیاز داشته باشند تا ذهنیت خود را کمی تغییر دهند تا بتوانند به بهترین نحو از وجود استعدادهای تازه واردان به کشور بهره‌مند شوند. برای مثال ، بهتر است این ذهنیت را نداشته باشند که مهاجران در ابتدا باید تجربه کانادایی داشته باشند تا بتوانند یک شغل قابل قبول به دست بیاورند.

 

مدیران و عاملان اجرایی چطور می‌توانند احساس پذیرش در کشور را به مهاجران انتقال دهند؟

افراد اجرایی و عاملان باید کاملاً چالش هایی که مهاجران در پیدا کردن یک شغل جدید با آنها روبرو هستند را درک کنند. آنها باید داشتن مهاجر در سازمان های خود را در اولویت کار خود قرار دهند و مشخص کنند که مسئولیت با مدیران واسط است.  باید مشخص باشد که موفقیت مدیران واسط باید با تلاش های آنها برای ارتقاء این رفتار تطابق داشته باشد.
این تمام کارهایی که آنها در دستور کاری خود دارند  نیست و مدیران اجرایی خودشان باید در این زمینه نمونه و الگویی برای دیگران باشند.

مدیران واسط بیشترین تأثیر را بر این دارند که مهاجران احساس پذیرش در کشور داشته باشند و همچنین تأثیر آنها بر میزان پیشرفت مهاجران در سازمان بسیار زیاد است.
طبق این گزارش این مدیران باید مسئول فعال کردن گروه باشند، به نحوی که گروه برای تمام افراد مناسب برای کار باشد. همچنین افرادی که ممکن است در کانادا تازه وارد باشند و قبلاً فعالیت‌های آنها در محل کار و فرهنگ محل کار آنها متفاوت بوده است نیز باید احساس راحتی کنند.

نمایش خبر  چطور امور مالی خود را به عنوان یک مهاجر تازه وارد مدیریت کنید

علاوه بر این مدیران واسط شاید نیاز باشد مدیران واسط موفقیت یک کارمند را مجددا تعریف کنند. یک مصاحبه کننده تصور می کند که سیستم ارزشی مدیران واسط معمولاً با دیدگاه های آمریکای شمالی، مردان و دگر هنجاری سازگار است.

مدیران واسط نیز باید روش های مختلفی که سازمان آنها می تواند کارمندان را به استخدام در بیاورد مورد بررسی و بازبینی قرار دهند.  روش استخدام نیز باید در نظر گرفته شود، این شامل نحوه توصیف کتبی شغل و توضیح مهارت های مورد نیاز برای انجام وظایف این شغل است. برای مثال، در یک پست شغلی باید مشخص باشد که کدام مهارت ها و ویژگی ها نیاز هستند و چه مواردی مضاعف شمرده می‌شوند و امتیاز بیشتری خواهند داشت.

تحقیقات نشان می دهند که زنان کمتر از مردان برای شغلی که خود را برای آن واجد شرایط نمی‌دانند درخواست می کنند. روشن سازی پست های شغلی می ‌تواند افراد بیشتری را تشویق کند تا برای آنها درخواست خود را ارائه دهند به ویژه افرادی که  در غیر صورت درخواست نمی‌دهند.

 

یک شبه اتفاق نمی افتد

با حمایت از مدیران اجرایی و واسط ممکن است امکان ایجاد یک فضای کاری انحصاری و پذیرنده بوجود آید که در آن تجربه های بین المللی مغتنم شمرده می شوند و به خاطر آن می‌تواند موفق شوند به وجود آید.

یادآور می‌شود که این موضوع چیزی نیست که یک شبه اتفاق افتاد. مدیران اجرایی و واسط باید آنرا یک هدف طولانی مدت در نظر بگیرند که باید همواره در آن جهت قدم بردارند