ردکردن این
آلبرتا بزرگترین دراو برنامه کاندیدای استانی 2021 را برگزار کرد

تاریخ انتشار

تا این لحظه از سال، آلبرتا از 3157 متقاضی اکسپرس انتری برا درخواست گزینش استانی دعوت به عمل آورده است.

آلبرتا در روز 10 آگوست، 396 متقاضی را برای ارسال درخواست نامزدی استانی از طریق زیر دسته   اکسپرس انتری آلبرتا دعوت کرد.

برنامه انتخاب استانی آلبرتا (AINP) از افرادی دعوت به عمل آورد که دارای امتیاز سیستم جامع رتبه بندی (CRS) حداقل 300 بودند.

تعداد مدعوین در این انتخاب، بیشترین مورد در سال جاری بوده است.

پس از وقفه‌ای کوتاه در سال گذشته، آلبرتا از ژانویه سال جاری، 2761 دعوتنامه‌ برای ارسال درخواست نامزدی استانی صادر کرده است. تخصیص نامزدی استانی آلبرتا برای سال جاری 6250 دعوتنامه است.

 

درباره  اکسپرس انتری آلبرتا

زیر دسته   اکسپرس انتری آلبرتا متقاضیان را از استخر اکسپرس انتری انتخاب می‌کند. اکسپرس انتری سیستم مدیریت برنامه کانادا برای سه مسیر مهاجرت فدرال است:

  •  برنامه نیروی کار متخصص فدرال
  •  برنامه نیروی کار متخصص فدرال
  •  برنامه تجربه کانادایی

متقاضیان اکسپرس انتری واجد شرایط، بر اساس امتیازات  CRS رتبه بندی می‌شوند، که عواملی نظیر سن، تحصیلات، سابقه کار، مهارت زبان در انگلیسی و فرانسه، و دیگر موارد را در بر می‌گیرد.

اداره مهاجرت، پناهندگی، و شهروندی کانادا انتخاب‌های کسپرس انتری را به طور منظم برگزار می‌کند، و از متقاضیان دارای بالاترین امتیاز، دعوت به عمل می‌آورد.

امکان دریافت دعوتنامه از طریق سیستم اکسپرس انتری، و بدون نیاز به نامزدی استانی وجود دارد؛ با این حال، برخی متقاضیان دارای امتیاز  CRS پایین‌تر ممکن است برنامه کاندیدای استانی را انتخاب کنند، زیرا دریافت نامزدی استانی 600 امتیاز فوق العاده را برای آنها به دنبال خواهد داشت. مدعوینی که دارای حداقل امتیاز موردنیاز در این انتخاب بودند، امتیاز  CRS 900 را کسب کردند.

نمایش خبر 

شرایط موردنیاز برای زیر دسته   اکسپرس انتری آلبرتا

متقاضیان اکسپرس انتری آلبرتا باید دارای سابقه کار در یکی از مشاغل واجد شرایط باشند.  لیست مشاغلی را ارائه خواهد داد که موردنظر استان نخواهد بود.

بسیاری از متقاضیانی که تحت این زیر دسته  اقدام می‌ کنند، به عنوان ناظر خدمات غذایی، راننده کامیون باربری، و آشپز، مشغول به کار هستند.

پروفایل اکسپرس انتری افراد باید نشان دهد که آنها قصد مهاجرت به آلبرتا را دارند. برخی از عوامل مانند داشتن سابقه کار، پیشنهاد شغلی در آلبرتا، و تحصیلات کانادایی شانس متقاضیان را برای دریافت نامزدی استانی افزایش خواهد داد. همچنین اگر پدر و مادر، فرزند، یا خواهر و برادر متقاضیان، مقیم دائمی یا شهروند آلبرتا باشند، به پذیرش درخواست آنها کمک خواهد کرد.

هدف این  برنامه انتخاب استانی (PNP)، حمایت از اولویت‌های توسعه اقتصادی استان است.